Zakupy 200 PLN Wysyłka GRATIS

Kurier DPD

Doręczenie w 24h w dni robocze od momentu wysyłki

12,00 zł

Pobranie DPD

Doręczenie w 24h w dni robocze od momentu wysyłki

16,00 zł

Kurier Inpost

Doręczenie w 24h w dni robocze

10,00 zł

Pocztex Kurier48

Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch

Doręczenie w 72h w dni robocze od nadania

10,00 zł

Inpost Paczkomaty 24/7

Doręczenie w 24h w dni robocze

8,00 zł
Odbiór Osobisty Wrocław GRATIS


1. Czy do dokonania zakupu konieczna jest rejestracja?


Nie, aby dokonać zakupu w maskowybal.pl nie musisz się rejestrować w tym serwisie. Rejestracja jest bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.

2. Nie pamiętam hasła do logowania. Co mam zrobić?


Zachęcamy do skorzystania z opcji „Nie pamiętasz hasła?". Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo, jednak czasem może to potrwać do 2 godzin. Warto też sprawdzić na poczcie zakładkę SPAM.

3. Skąd wiem, że moje zamówienie zostało przyjęte?


Po dokonaniu zamówienia klient otrzymuje maila z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia, które można wydrukować.

4. Jakie są formy płatności?


• za pobraniem przy dostawie - należy mieć przygotowaną odliczoną kwotę w gotówce. Z tego typu płatności można skorzystać wybierając opcję dostawy za pośrednictwem kuriera DPD
• PayU - jest to szybka i bezpieczna płatność kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym.

Po szczegóły zapraszamy do zakładki Płatność i dostawa

5. Ile kosztuje przesyłka?


• Kurier DPD 12,00 zł
• Pobranie DPD 16,00 zł
• Kurier Inpost 10,00 zł
• Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch 10,00 zł
• Inpost Paczkomaty 24/7 8,00 zł
• Odbiór Osobisty Wrocław GRATIS

6. Kiedy przesyłka jest gratis ?


Pokrywamy koszt dostawy zamówień na kwotę powyżej 200 zł.

7. Kiedy wyślecie moją paczkę?


Zamówienia złożone do godziny 13:00 realizowane są tego samego dnia (w dni robocze).

8. Czy mogę odebrać paczkę osobiście w waszej firmie?


Odbiór osobisty jest możliwy w naszym Salonie Firmowym we Wrocławiu przy ulicy Solskiego 1A.

9. Czy można śledzić swoją paczkę?


Tak można śledzić wszystkie paczki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Link umożliwiający śledzenie jest automatycznie wysyłany w e-mailu potwierdzającym wysłanie Twojego zamówienia.

10. Czy kurier skontaktuje się ze mną telefonicznie przez dostarczeniem przesyłki?


Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Jest to kwestią indywidualną każdego kuriera, dlatego też nie możemy dać 100% gwarancji, iż skontaktuje się on przed dostawą.

11. Co zrobić, gdy kurier próbował dostarczyć paczkę jednak nie zastał mnie pod wskazanym adresem?


Firma kurierska gwarantuje 3 próby dostarczenia paczki. Jeśli byłeś nieobecny podczas pierwszej – nic się nie stało, masz jeszcze dwie szanse na odebranie przesyłki. Gdyby nie udało się odebrać paczki w wyznaczonych terminach prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta.

12. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?


Podczas realizacji zamówienia jest możliwość podania adresu wysyłki, który różni się od danych podawanych podczas rejestracji.

13. Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?


Informację dot. statusu zamówienia są na bieżąco wysyłane na adres mailowy podany w zamówieniu oraz są widoczne po zalogowaniu się w zakładce "Moje Zamówienia".

14. Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?


Najprawdopodobniej w trakcie składania zamówienia został wpisany błędny adres e-mail, lub nasz mail trafił do folderu SPAM w skrzynce mailowej. Prosimy o sprawdzenie konta mailowego lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

15. Dostałem towar inny niż zamówiłem. Co teraz?


Niestety pomyłki czasami się zdarzają. Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się telefonicznie pod numer 605133161, mailowo z Biurem Obsługi Klienta (info@maskowybal.pl) lub za pośrednictwem Facebooka. Jeżeli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany. W przypadku, gdy zabraknie go w naszych magazynach, otrzymasz zwrot środków.

16. Wybrałam/em zły rozmiar kostiumu, czy mogę go wymienić na inny?


Nie prowadzimy wymiany strojów. Jednak w szczególności w wypadku błędnego rozmiaru należy dokonać zwrotu produktu, a następnie zakupić odpowiedni strój we właściwym rozmiarze.

17. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?


Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Żaden problem! Możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostarczenia. Zapraszamy do zakładki Wymiana i zwrot

18. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?


Zwrot pieniędzy jest realizowany w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zwrotu towaru.

19. Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku gwarancji albo zwrotu towaru?


W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu rzeczy ponosi klient.

20. Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?


Aby otrzymać fakturę VAT należy przy składaniu zamówienia zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT". Faktura VAT jest wystawiana w oparciu o podane przez Ciebie dane oraz dołączona do wysłanej przesyłki.

21. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego maskowybal.pl?


Niezależnie od pory dnia możesz się z nami skontaktować przez wiadomość mailową na adres: info@maskowybal.pl

22. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami telefonicznie pod numer 605133161, mailowo pod adresem: info@maskowybal.pl bądź przez Facebooka.